Tuesday, July 14, 2009

MyThai Day 0-1: Vienna, Doha, Bangkok!

Tak kedze nemam vela casu lebo som stale vonku a okrem toho pri internete sa dost nasedim aj doma, tak budem texty pisat na minimum-alebo nie?:)
Prvy den bol preletovy, z nudnej Viedne plnej sachrtort a gulasov a klobas a Rakusakov (alebo co je pre Vieden typicke?) letim do Dohy v Katare.. zaujimave, uz len preto ze to bol moj prvy kontakt s Aziou. Kapitan pri odlete hlasil, ze v Dohe je 46 stupnov, nastastie pri prilete o siestej vecer len 36... po vystupeni z lietadla sa vsetci tvarili ako uvareni. Vsade naokolo je vsetko len hnede, bledohnede a tmavohnede (heh), vsetky auta biele a rovina. Tu by som nechcel zit, iba ak v oaze v palaci ako sejk.
Letisko ale bolo AC vychladene a zaujimave.. okrem sleeping room maju praying room (chcel som sa tam ist pomodlit otcenas, ale neodvazil som sa), dokonca aj mesitu.. Ked som si takuto vtipnu cedulku vyfotil bolo to prave pri panoch v uniformach, ktorym sa to nepacilo, tak ma chvilu natahovali.
Nakoniec sa ale ukazalo ze su srandisti, typek sa ma frajersky spytal "How are you?" ja frajersky vravim "Ok sir, great country!", vymazal som si fotku a siel prec. Duty free fajn.. velmi lacny tabak, Marlobora za 27Kc a dokonca sa mozete zapojit do tomboly o Aston Martin. Cestou spat v Dohe stravim 9hodin v noci, nastasie ta maju Al Maha lounge za $40 kde je sprcha, net, lehatka, jedlo a dokonca aj alcohol beverages included! Tak sa ozerem v moslimskej krajine, ked si ju nepozriem, haha.
Ok som sa rozkecal o hlupostiach. Prvy let bol sice super co sa tyka jedla a pitia (heinekeny a furt mi ich nosily aj s cheese crackers) a nemozem zabudnut na letusku tmavej pleti a sikmych oci, asi najkrajsie dievca ake som kedy videl! Na konci letu dokonca vsetky letusky vyzliekly saka len do bluzky a to sa mi pacilo. No ale klud. Druhy let bol uplne popici! Boeing 777, kazdy pred sebou obrazovku a v nej 173 filmov vratane premier, asi 500 music albumov (vratane Beastie Boys, RATM, Red Hot, proste vsetko), okrem toho Live TV, multiplayer hry a ja neviem co este.. aj napriek free ponozkam a setu na spanie som som sa moc nevyspal :) Vecera opat super labuznicka, potom cheese crackers teraz s vinom:)
Ale som riadne nadseny ked moj posledny let bol s SkyEurope Praha-Bratislava:))
Pristavame v Bangkoku! Letisko mega huste, zamestnane tety si nasadili na papulky masky, je to v tomto meste velmi trendy, na letisku kvoli chripke, v meste kvoli vyfuckom. Menim nejake prachy za 1E = 47 Bahtov. Bahty su plne thaiskeho krala a nemozete na ne preto stupit lebo tu kraluje uz velmi dlho dokonca najdlshie na svete (viac ako Alzbeta v UK). Bacha na to!
Immigration v pohode, viza som dostal uz v Prahe v akcii zadarmo pre podporu turismu pocas krizy (az do 2010). Vidim nejake osamele blond dievca tak sa s nou zarozpravam a je to Elise z Holland, je tu tiez sama, tak sa davame dokopy a ideme do centra. Ako uvedomely traveller neberem taxik ani ziadny blud, ale pekne public bus za 34B. Dostat sa k nemu zabralo dost komunikacie s lokalnymi - najst zastavku fakt neni lahke. Cestou vidim ze to tu je celkom vyspele, cesty su perfektne, auta na dobrej urovni, jazdi sa vlavo (asi zvyk, lebo Thajsko nikdy nebolo britska kolonia, dokonca ziadna kolonia a na to su tu chlapi hrdi). Vidim v zapche jednu Skodu Octaviu a moja falosna hrdost zaplesa. Apropos - zapchy. Mesto ako Bangkok s cca 15mil total population ich ma fakt stale. Zapchy fuj!
Vystupujeme asi za hodku v centre pri Victory Monument je velky pomnik, na ktorom su vojaci a vlajka - slubujem ze si precitam o ktoru vojnu sa jedna:) Vystupujeme a hladam cestu do Bangalumpoo, stvrt kde chcem byvat ktora je plna backpackerov a ma neopakovatelnu atmosku. Mapu poriadne ani nemam, napisy neprecitam lebo su to len namalovane ciarky a nie abeceda, ked sa niekoho spytam, tak asi nevyslovujem tie ich nazvy spravne lebo su mimo. Inak ked su Thajcania mimo ked sa ich na nieco opytate, vzdy vam ukazu jednym a tym istym smerom. Pozor na to!
Ale teraz idem na pivo a dopisem to neskor! Loooooooooool!

No comments: