Thursday, July 23, 2009

MyThai 6: Perhentians

Posledne 3 dni som stravil na ostrove Perhentian Kecil. Je sucastou morskej (marine) prirodne rezervacie a je to preto uplne takmer nedotknute miesto. Potapal som sa... uzasne vela ryb je pod vodou ako nikde! Snad vsetky druhy plus blacktip shark, turtles, stingrays, squid, eels.. okrem toho som jeden ponor dal pri 60m dlhom vraku. Vecer som travil na Coral Beach kde je vzdy barbecue, cerstve rybky. Je to tu mozno drahsie ako vo vnutrozemi ale ajtak uplne super lacne v porovnani s Chorvatskom a inymi destinaciami!! Lacnejsie ako doma dokonca :) Stretol som tu vela ludi, vlastne dne blondave holandanky som sem aj dopravil. Na ostrov sa ide na speed boate - rychlo clne a uz len to je zazitok! Zajtra rano odchadzal - idem do Cameron Highlands s Jannikom a jeho priatelkou, to je kamarat z Erasmu, ktoreho som nevidel 3 roky a stretli sme sa tu na druhom ostrove :)

No comments: