Thursday, July 16, 2009

MyThai 3: Bangkok done, Koh Tao

Neni moc chut pisat predchadzajuce dva dni, lebo sedim v dive shope na Koh Tao a okolo mna sa vykladaju vzduchove bomby a vsetci preberaju co dnes pod vodou videli. Kazdopadne som sem dosiel nocnym busom a trajektom priamo z Khao San Road. Khao San Road!!! Uzasne miesto v Bangkoku v stvrti Baglampoo, kde to fakt ZIJE. Bary, poulicni predavaci vsetkeho od jedla po fake clothes, thajske masaze, hostely, mladi europania, ked nim prechadzam citim ze vsetko sa to miesa do jednej vysoko explozivnej zmesi plnej energie.

Vcera som bol cely den v Ayuthaya. Tam sa da dostat 80km vlakom za 15b (8 korun). Na bikoch sme so Slavkou (slovenka ktoru som tu stretol) obehli vsetky ruiny a este aj sochu sediaceho Budhu a hned vzali spiatocny vlak naspat. Rychlovka. Moj bike bol znacky Hello Kitty, vratane pneumatik na ktorych boli macicky, velmi cool. Fotiek chramov mam tolko, ze ich budem musiet nejak vytriedit..

Ok uz sa ale tesim na zajtrajsie dives. Za 7800 baht (165eur) som dostal Advanced open water diver kurz, 2 noci ubytovania v bungalowe na plazi a nejake free meals. Teraz idem dostudovat ucebnicu lebo naposledy som potapal fakt davno. BTW dnes som este stretol na Koh Tao Janku, pekna haluz.. hadam este vecer dame na plazi privitacie beer, ale som fakt dost unaveny.

No comments: