Saturday, July 18, 2009

MyThai 4: Koh Tao

Tak a som oficialne PADI Advanced Open Water Diver! Vcera som urobil 3 ponory, z toho jeden v noci za uplnej tmy :) Rybky spali a my sme im svietili baterkami do spalne :) Boli sme dole cca 40 minut. Dnes zase deep dive do 30 metrov, kde sme urobili nejake matematicke testy a zjedli cokoladovy cukrik. Po chvili sa mi zacala tocit hlava, najprv som si myslel ze to vsetci plavaju okolo mna ale potom mi doslo, ze to mi hrabe z nitrogenu - tzv. nitrogen narcosis. Kazdopadne to bolo super.

Vcera vecer som siel na Sai Ree beach, kde je najviac barov na tomto ostrove.. bolo tam ale dost prazdno, az na jeden bar - Lotus bar kde bolo narvane. Tam sme aj boli :) Janka, Marek (slovak co tu je uz 6 rokov a ma firmu co robi reklamy a nataca pod vodou, ked mi povedal ze uz ma 3000 ponorov ostali mi otvorene usta:) a este Erik z NY a nejaka mala ruska. Dal som si mieste pivko Chang so slonikmi, ktore sa nemoze predavat mimo Thajska lebo ho nemozu navarit tak aby malo oficialne percento alkoholu - ako sa ktore podari ma od 5 % do 9 %, na flasi je 6.4%. To moje bolo pekne silne a velke... este sme k tomu pili Hrusku Spis co som priniesol ako pristupne. Pili ju aj Thajky na bare, tu sa vypije fakt vsetko :) Inak to tu poriadne fici, vsade kopa mladych bab atd. no pocas sezony tu musi byt este hustejsia zabava. Thajsko je proste jedna velka europska party!

Teraz si idem dat obed a planovat dalsiu destinaciu, asi ostov Koh Phanghang alebo west coast - Krabi.

No comments: